vineri, 1 iulie 2011

Vrei 100.000 de euro?

Dragă cetitorule,

Doresc să îţi ofer una sută mii euro. Iată cum. Eu am o idee care valorează milioane de euro. Nu glumesc -- am găsit oala de aur, filonul, am dat lovitura secolului: am identificat o nevoie pe care consumatorii nu ştiu că o au, iar producătorii nu o satisfac. Pe ideea mea care valorează multe milioane, vreau unul singur în schimb. Iar ţie, cititorule, îţi ofer 10% dacă mă înveţi cum să-mi vând ideea. Să mor eu!

Te văd cum ţi se ridică sprâncenele a neîncredere în faţa monitorului: la urma urmei, ce mă opreşte să aflu secretul tău şi apoi să nu-ţi dau niciun ban? Ei bine, dacă ştii într-adevăr cum pot eu să-mi vând ideea mai departe, atunci foloseşte aceeaşi metodă ca să-mi vinzi tu ideea ta. Te aştept cu mare drag. Zău aşa, hai să facem bani!

0 comentarii:

 
Copyright 2013 Rahat Rece